Selamat Datang

Salam semua.

Tujuan blog ini adalah untuk membuat sebarang Pemberitahuan kepada bekas-bekas pelajar smtl sama ada aktiviti atau informasi. Disamping mengeratkan semula persahabatan yang sudah lama tinggal kenangan di smtl dahulu. Jd blog ini dengan berbesar hati mengalu-alukan pelawat ke blog ini.

Jadi bermula dari sekarang, sebarang aktiviti dan pemberitahuan akan di update kan di blog ini. Sebarang pertanyaan atau cadangan untuk kebaikan bersama boleh la diajukan di smtlangkawi@gmail.com.

Untuk sebarang pengisian maklumat kedalam blog ini juga boleh di emailkan ke email yang sama.

Sekian.

7 comments:

D'MnX said...

hye guy's.....
hurmmm,bagus gak korang wat blog nie erk,...
tapi x kan xder pic kot??

langkawi technical school said...

MOD - Gambar akan diupload disemasa ke semasa. Dan saya minta kerjasama anda semua yang ada ganbar tu tolong send dkt saya ke smtlangkawi@gmail.com .t.k

KuntumMarjinah said...

cntik la...hu3 pic3 tu..
yang ku tk thn tu bengkel aku pn ada wahhhh
sempoi la...hu3

The Billetdox said...

nice ar wat cmni..
chantek gak sekolah kite lam blog ni..
hahahahaha...
sowie ar ku sbnrnye xtau pown sal ni..
zamie yg btau ku..
thanz babe..

langkawi technical school said...

MOD- Dah update,gambar dah masuk.
selainnya,coming soon..tq

Anonymous said...

elo semua...
myspace group ada x??
add aku klau ada...
lan_starz@yahoo.com..
aku dak bach 05/06..kej.awam

Binti Marusin. said...

wah. ni pestyme aku nengok blog ni. newat, thanx to MOD yg susa2 wat suma ney.